التعرف على تحديات المشاريع متناهية الصغر

Category: Solutions & Inovations
Sunday, 11th February

في يوم 07 فبراير قام فريق عمل منصة يُمكن.كوم بالتعاون مع مؤسسة التضامن للتمويل الأصغر بعقد جلسة تمهيدية لتدريب المدربين للتعرف على التحديات المجتمعية  التي تواجه صغار المقترضين ليتم حلها عن طريق منهجية الابتكار التشاركي من خلال منصة يُمكن.كوم. على ان تحصل المنسقات الميدانيات التابعين لمؤسسة التضامن على التدريب ليتعرفوا على منهجية التعرف وتحديد أولويات التحديات التي تواجه أصحاب المشاريع الصغيرة على مستوى القاهرة الكبرى. والجدير بالذكر أن مؤسسة التضامن قامت بإقراض اكثر من 250 ألف عميلة بإجمالي تمويل يصل إلي 960 مليون جنيه مصري على مدار 15 عام. ويأتي هذا التدريب في إطار مشروع الابتكار التشاركي من أجل التحديات المجتمعية الذي تقوم بتنفيذه منصة يُمكن.كوم برعاية أكاديمية البحث العلمي والتكنولوجيا من خلال شركاء مجتمعين من مختلف أنحاء الجمهورية.


Spread the word


Back to News List

Collapse

Innovators? Entrepreneurs? Product Designers?

Yomken works with people who have brilliant ideas for innovative products and who are looking for financial, collaboration or marketing support to complete these ideas. Our platform helps you to get the needed PR and marketing for free! You may also get inspired by the challenges posted by others to solve them and get awarded in return!

NGO, Company or Governmental Agency?

Yomken enables you to find for innovative solutions outside the boundaries of your organization. Open-innovation enables you to use the power of social networking and the wisdom of the crowd. If you are a CSR department or a donor agency, you may also sponsor the solution of social challenges!

Looking for innovative ideas?

Yomken provides you a range of innovative products and ideas by some of the most innovative entrepreneurs in the world. You can support your favorite entrepreneurs by sharing or possibly collaborating with them to improve or complete their products!

Our Latest News

Never miss anything. Subscribe to our Newsletter